Igor bidab

Oblíbené

61 oblíbených alb 27 oblíbenců

visnakovo
Shodou okolností jsem se dostal na tento ostrov. Sám od sebe bych tam nejel a za sebe návštěvu moc nedoporučuju. Můj šálek čaje jsou jiné kraje...
Bohužel je možné přidat jenom fotky, které prošly cenzurou. Ti co mě tam poslali si nepřejí zveřejňovat co jsem tam dělal. Každopádně to bylo velmi zajímavý a zážitky intenzivní, ale zpravidla ne úplně pozitivní.
  • duben 2003 až červenec 2019
  • minulou neděli
102 hodin včetně cesty
  • prosinec 2018
mataspeleo
Minulý pátek jsme vyrazili s Peťou a klukama na pohodový výšlap z Hradčan do Bitýšky a pak parníkem po přehradě do Bystrce.Bylo velmi slunečno, proto se obzvlášť v lese fotilo blbě , jinak bylo všechno fajn :-)
  • 31.5.2019
mataspeleo
Díky bouřkám hodně stoupla hladina Svitavy, tak jsem neměl dneska o čem dlouho přemýšlet ....je to paráda mít tak krásnou řeku pár metrů od baráku a na dvoře starou dobrou vertexku po generálce od Šlapina :-).Moc dekuji Peťi za odvoz lodě, podporu ze souše a krásný obrázky, co pořídila z krásného peřejnatého úseku mezi Adamovem a Bílovicemi.
  • 8.6.2019
mataspeleo
Pár obrázků ze středeční sleziny nacvakaných skoro potmě venku - proto ta kvalita není kdovíco .Něco vyfotil i Krt, tak mu patří dík ! :-).
  • 29.5.2019
mataspeleo
Skvělá a vydařená oslava Trávových kulatin v Hostěnickém lomu :-).
1 komentář
  • letos v květnu
js78
sólo procházka Terchová - Varín přes kopečky Malé Fatry. Horskáči tvrdili, že to bude průchozí. Norové tvrdili, že přestane chcát. A děda na parkálu řekl, že neni o čom veď si mladý, hor sa hore kopcom! Dole blato, nahoře sníh a slunko.
  • 11.5.2019
  • 13.4.2019
suof
Téměř přesně 4 měsíce po operaci zlomeného kyčle jsem se rozhodl poprvé vyrazit zkušebně s krosnou na zádech a poctít svou přítomností 32. výroční oheň T.O. Carabus. Pro jistotu jsem vyjel až v sobotu na jednu noc a čaganem v ruce.
Ráno jdu za deštivého počasí na vlak a vystupuji před polednem v Dolní Lhotě, v které zatím neprší, jen nepříjemně fouká studený vítr. Su rád, že jsem si vzal zimní kabát. Po stoupání Horní Lhotou vcházím do lesa, v kterém je už příjemně. Potkávám několik desítek mravenišť, z čehož soudím, že mravencům lesním se zde daří. Nepříjemnější byl pohled na rozsáhlou těžbu kalamitního dřeva. Asi po hodině se blížím k Bílé Bříze neslyšíc žádného ruchu. V kempu se nachází zatím jen tři kamarádi v čele s šerifem Šerchánem, kteří se právě připravují na k odchodu proti proudu potoka k rybníkům. Stal dočasným správcem kempu, udržovatelem ohně a ohřívačem zelňačky.
Kamarádi se vrátili okolo 4 odpolední a stále se další kamarádi neschází. Už jsem měl představy, že nás zde doslova bude jak do mariáše. Ale situace se začala obracet. S přicházejícím večerem přichází i další a další kamarádi. Kolem osmé, kdy dává šerif příkaz k zapálení ohně, nás stojí v kruhu nejméně 20. Jako vždy si zapějeme Vlajku, vzpomenem nebohých kamarádů, včetně zdejšího osadníka a kamaráda Grizzlyho. Hranice se rozhořela, stejně jako naše srdce při tónech kytar a benža Špice. Při krásných písničkách a prozářené noci hořícím smrkovým dřevem náladě neubral ani drobný deštík. Hrálo, zpívalo a tlachalo se dlouho přes půlnoc. Spalo se docela dlouho, protože jsem ještě nikdy na potlachu nezažil, že by byl okolo sedmé, dokonce i osmé u užitkáče klid. Vstávám v půl deváté. Mnoho nás zde není, protože mnozí zde nespali a ještě v noci se odebrali zpět k svým příbytkům. Loučím se před jedenáctou a s Broučkem se za začínajícího deště vydáváme údolím k Blansku. Uzdravující noha si vede dobře, takže získávám před Broučkem náskok, dohání mne u odpočívadla, kde jsem si zadechl a schoval deštník, jelikož už ho není třeba. Spolu pokračujeme dále. Jako místní mne vede zkratkou mimo frekventovanou hlavní ulici. Na náměstí zazní dvojité ahoj a já přicházím na nádraží necelou půlhodinu před odjezdem vlaku. Odjíždím dokonce ještě chvíli dříve zpožděným rychlíkem, což mi dává většího "fóra" na přestup v Židenicích, kde už zase prší. Domů příjíždím už po 15 hodině. Ahoj a díky za příjemně prožitý víkend.
  • 13.4.2019
franci
Páteční pracovní exkurze v Josefově spojená s přírodovědným sčítáním zimujících netopýrů. Dominují zejména vrápenci, celkový počet je nad 1000 jedinců, což zařazuje podzemí na první místo a největší zimoviště ve Východočeském kraji. Samotná Pevnost Josefov je městskou památkou s mnoha technickými zajímavostmi, muzei, naučnými stezkami a histrickými expozicemi.
  • 8.2.2019
mataspeleo
První únorový víkend jsem strávil v okolí Č.Třebové. V sobotu jsem si šel zahrát na banjo s kamarády na zimní táboření na Přívratě. u Č.Třebové a v neděli jsem popojel do Červenovodského sedla a tady vyrazil do lesa na běžky. Zpočátku byl sníh pokryt centimetrovou vrstvou ledu, což bylo hlavně při sjezdech dobré na rozbití huby, ale posléze jsem narazil na cesty projeté rolbou a tady byly podmínky naprosto perfektní :-).
  • 3.2.2019
visnakovo
Od získání rud cínu a mědi po vytavení kovů (i když částečně neúspěšné)
1 komentář
  • srpen 2018 až leden 2019
visnakovo
Aneb jak jsem si nadvakrát zvedl svůj výškový rekord:
Yalung Nong - 6080m n.m.
Stok Kangri - 6137m n.m.
Za společnost a pomoc děkuji Janě. Album je doplněné některými jejími fotkami.
  • červenec 2013 až leden 2019
js78
Obrovské poděkování patří všem zúčastněným za ty kýble a kýble šutrů i za to, že jsme se nakonec vešli i v tak extrémním počtu a přežili.
  • prosinec 2018
mataspeleo
V pátek jsem si po dlouhých letech zase prošel překrásný divoký kaňon říčky Doubravy u Chotěboře .
  • 2.11.2018
mataspeleo
V úterý jsem byl tak hodný, že mě Rostík vzal za odměnu s sebou na hřiště :-)
Kategorie: zábava
  • 9.10.2018
mataspeleo
Jen pár obrázků z výborného potlachu na Oslavce.Parádní muzika a skvělý potlach po všech stránkách a počasí ani lepší už být nemohlo...proto jsem jel zase na Kačerovi a stálo to za to :-).
  • 14.10.2018
mataspeleo
Středeční podařená slezina a supr počasí ...stále se dá sedět venku a doufám, že to ještě vydrží :-).
Kategorie: koníčkyzábava
3 komentáře
  • 10.10.2018
visnakovo
Já vím, podzim klepe na dveře, ale zase nechcu, aby tyhle fotky a vandry zapadly...
  • březen až srpen 2018
mataspeleo
Jeskyně Jáchymka (též zvaná Evina) se nachází kousek u Adamova v Josefovském údolí prtékaném Křtinským potokem, jehož vodami byla vytvořena.